25-08-2012

25 augustus 2012

We werden vandaag rond half 9 wakker, Pamela had al in de gaten dat het mooi weer was, dus die is buiten de tafel gaan dekken. We hebben lekker in het zonnetje ontbeten, en zijn we daarna richting een shopping mall gegaan. Mama is in de shopping mall naar de kapper geweest om haar haar te verven, want ze was erg grijs aan het worden haha:p

Na de shopping mall wouden we naar een miniature world gaan van Victoria, maar hier was geen plek voor onze camper, dus zijn we richting de Potholes gereden in Sooke. We dachten eerst toen we aan waren gekomen dat het nergens op sloeg, maar toen we er waren was het echt super mooi, daar kun je je wel een paar dagen vermaken. Je kon er van rotsen afspringen, gewoon lekker dobberen, aan het strand liggen en het was allemaal tussen de rotsen en in het bos, was erg leuk om te zien. Wij zijn er niet van af gesprongen, maar als we er nog 1 tegen komen gaan we dat wel doen.

Na de Potholes zijn we richting de Big Cedar Tree gereden, daar wou mama graag heen, omdat het er mooi uit zag op plaatsjes. De Big Cedar Tree ligt in het plaatsje Port Renfrew. We hadden alleen geen adres dus moesten er proberen met de kaart te komen (zonder navigatie). We zijn in het dorp aangekomen, en we zijn gaan zoeken naar de Big Cedar Tree maar konden het niet vinden, dus zijn we het gaan vragen. De man aan wie we het vroegen was in dit dorp geboren en had nog nooit van deze boom gehoord. We zijn dus voor niks dat hele eind naar Port Renfrew gereden, wat ook nog een hele vervelende weg was met allemaal hobbels en bobbels. We probeerder hier ook een camping te vinden, want het was best laat geworden door het vele rijden. Maar alle campings waren ook vol, dus zijn we door gereden naar Duncan. Hier was het nog even zoeken naar de camping, maar die hebben we ook uiteindelijk gevonden. We zijn nog wezen uiteten, en daarna naar de camper gegaan en lekker rustig aan gedaan!

Foto’s

1 Reactie

  1. Betsie:
    26 augustus 2012
    Een hele belevenis zeg z'n reis en lezen jullie mails met plezier.
    groetjes Ma.