24-08-2012

24 augustus 2012

Vandaag hadden we om 2uur een ferry geboekt, dus konden vanmorgen rustig aan doen. We hadden een mooie en schone camping. We zijn tegen 10uur erheen gereden, want we wouden nog even boodschappen doen, en de stad bekijken. Toen we bij de ferry waren aangekomen, bleek dat we om half 1 al zouden vertrekken, dus om kwart voor 12 inchecken.

We hebben wat boodschappen gedaan, maar de stad was verder niet echt mooi om te bekijken. We zijn weer terug gegaan naar de camper, en hier moesten we wachten totdat we de boot opkonden met de camper.

Eenmaal op de boot moesten we de camper verlaten, en naar boven gaan waar de passagiers zitten. Wij zijn buiten gaan zitten. De boot schommelde echt heel erg, dus we waren weer eens zeeziek.

In Victoria aangekomen zijn we naar een informatie kantoor gegaan, om wat boekjes en informatie te zoeken over Victoria. We hebben in het informatie kantoor ook een mooie camping gevonden en daar zijn we uiteindelijk ook heen gegaan na het bekijken van de stad. De camping was erg mooi, en lag aan zee dus we zijn richting zee gelopen en hebben hier met z'n allen gezeten.

Hierna zijn we eten gaan koken, tafeldekken, afruimen enz. Pamela, ik en Ismay zijn met Pamela oefeningen gaan doen, want ze had opdrachten gekregen van haar trainer. Waar we allemaal spierpijn van hebben gekregen. Morgen rijden we richting de potholes in Sooke en gaan we de Big Cedar Tree bekijken.

Tot morgen!