29-08-2012

29 augustus 2012

Vanmorgen ging de wekker om half 4, omdat we de ferry naar Vancouver moesten halen van 6:20 uur. Onderweg kwamen we nog een paar mooie herten tegen. We hadden de avond daarvoor gereserveerd, dus we hadden wel een plekje. Toen we in Nanaimo aankwamen hoefden we alleen nog maar te betalen en in de rij aan te sluiten. Mama en papa hadden geluk, want de Starbucks coffee was net open. Om 6uur mochten we de ferry inrijden, het was een hele grote ferry met 8 verdiepingen. We hadden lekker stoelen, dus konden we nog 1,5 uur lekker indutten. We hebben de zonsopgang gezien over de Skyline van Vancouver.

Toen we van de ferry afreden zijn we richting Harrison Hotsprings gereden, het was onze bedoeling om vandaag lekker in de hotsprings te zitten, volgens de folders kon je in de vrije natuur in de hotspring zitten. Dus wij lopen het eerst volgende informatie kantoor binnen en vragen waar de natuurlijke hotsprings zijn, nou het was niet te geloven je kon geen gebruik maken van de natuurlijke hotsprings, want die zijn 87 graden, maar ze hadden wel een publieke hotspring. We zijn gaan kijken, maar het was 1 grote smeerboel, jammer we hadden ons er echt op verheugd. Toen zijn we iets anders gaan verzinnen om te doen, we zijn naar de Bridal Falls geweest, het was een prachtige waterval, een van de mooiste die we tot nu toe hebben gezien.

Hierna zijn we een camping gaan zoeken, want we waren erg moe van het vroege opstaan. We hebben een mooie camping gevonden waar we 2 nachten blijven. We hebben heerlijk buiten gegeten met een kampvuur gemaakt door Pamela en Kyara.

Groetjes uit Canada.

1. Dick en dicky:
    30 augustus 2012
    Geniet nog van jullie laatste dagen aan de andere kant van de oceaan. Een goede reis naar huis weer toegewenst.

xxDicky en Dick en kinderen