30-08-2012

14 mei 2013

Vandaag zijn we richting het raften gegaan. Deze zou de heel dag duren. je maakt eerst een tour door wilde golven in de rivier en je krijgt een rondleiding over wat er allemaal gebeurd is op die plekken. Tegen de middag gingen we aan wal en gingen we wat eten. Na het eten gingen we weer verder en toen kwam er gelukkig wat meer actie, want de eerste ronde viel wel mee. Maar na het middag eten hadden we flinke golven waar we met onze boot doorheen gingen en waardoor we helemaal net werden! Het was een hele leuk ervaring en we hebben veel gelachen. De omgeving is er zo mooi, dat je je ogen echt uitkijkt.

Omdat het eten niet zo heel erg lekker was vanmiddag zijn we na het raften nog ergens lekker gaan eten. Omdat de laatste paar dagen zijn aangebroken zijn we langzaam aan ook de camper gaan opruimen. Vanavond hebben we op de camping bij het winkeltje nog wat hout gehaalt en hebben we nog een vuurtje gemaakt.

Morgen rijden we richting een camping wat aan de grens van Amerika ligt, deze camping is niet zo ver van het vliegveld waar we onze camper gaan inleveren en waar we weer op het vliegtuig stappen richting huis.

Fijne avond.