23-08-2012
23 augustus 2012
Vanmorgen zijn we tegen half 10 vertrokken van Copalis Beach Washington richting Forks.
De meeste campings hier in Washington vallen erg tegen , de douches zijn erg vies we hebben gisteravond weer niet kunnen douchen de Campgrounds zijn net grote parkeerplaatsen zonder bomen , erg jammer ,en wat ook opvalt dat er veel echte oude mensen aan het reizen zijn , we zien weinig families.
Maar goed dat mag de pret niet drukken, we zijn dus richting Forks gereden want de meiden willen zien waar de film Twilight is opgenomen was wel eindje rijden , wel langs een mooie kustlijn met eindelijk weer mooi helder blauw water.
We zijn om 12 uur in Forks aangekomen en hebben bij een soort plattelands VVV inlichtingen gevraagd , we werden doorverwezen naar een klein winkeltje met veel zelfgemaakte producten over de film.Om twee uur hebben de meiden dus deelgenomen aan de Twilight tour de tour duurde 2 uurtjes , wij hebben in tussen wat boodschappen gedaan en de camper opgeruimd.Om kwartvoor 4 belde Ismay dat ze weer terug waren en wat denk je !!! De film is hier helemaal niet opgenomen het is allemaal nep, wat een domper hahah, de schrijfster heeft hier alleen haar boeken geschreven ze heeft Forks uitgezocht omdat het hier erg vaak regent en heel vaak mistig is.De film is opgenomen in Vancouver en op Vancouver eiland nou daar gaan we morgen heen dus wie weet komen we de vampiers nog tegen.
We waren om 5 uur in Port Angeles daar hebben we nu een mooie caping met schone douches , we hebben nog een stukje gelopen naar een dam die afgebroken wordt en aan de natuur terug gegeven wordt erg mooi om te zien we hebben foto's gemaakt.
Morgen vertrekken we richting Victoria op Vancouver eiland in Canada , ik hoop dat we net zo lang moeten wachten bij de douane als de heenreis naar de USA.
