22-08-2012

22 augustus 2012 - Copalis Beach, Washington, Verenigde Staten

Vandaag hebben we uitgeslapen en rustig aan gedaan. Mama moest nog even werken, en daarna hebben we ontbeten. Na het ontbijt zijn we alles op gaan ruimen en zijn we gaan rijden richting een plaats waar we nog naar wat winkeltjes konden gaan.

Hierna zijn we verder gereden naar een supermarkt. Bij deze supermarkt waren ook nog allemaal winkels, waar we naar binnen zijn gegaan. Er was een winkel wat ook merk kleding verkocht zoals Guess enz. Alleen dan nog goedkoper dan in de outletstore, dus hier konden we allemaal leuke dingen kopen!!

Na het shoppen zijn we zijn naar de supermarkt gegaan. De supermarkten in dit land zijn allemaal groot en kun je veel lekkere dingen halen. We hebben voor vanmiddag lekker wat salades en kip gehaald en hebben we op de parkeeplaats op gegeten in de camper. Na een shopmiddagje en wat eten zijn we richting de camping gereden in Copalis Beach. Deze camping was aan zee, dus zijn we even richting zee gelopen en hebben we wat leuke foto's gemaakt.

Op de camping hebben we nog even buiten gezeten, maar het koelde vanavond al snel af dus zijn we naar binnen gegaan en hebben we eten gekookt. Na het eten hebben we nog gezellig met elkaar gezeten en gekletst en zijn we optijd gaan slapen, want morgenvroeg moeten we vroeg opstaan. We gaan morgenvroeg richting Forks waar Twilight zich afspeelt, hier gaan we een excursie doen!

1. Maria:
    23 augustus 2012
    Wat superleuk die aktiefoto!Heerlijk al jullie verhalen en wat gezellig en knus zo bij elkaar.Echt gaaf!
    Ik had al eerder gerageerd maar denk dat ik het niet goed had gedaan.liefs van ons allemaal
    De Zwartjes xxx