14-08-2012

14 augustus 2012 - Golden, Canada

We zijn vandaag om 9uur weggereden. Er zijn vannacht geen beren bij ons geweest, maar vandaag wel een heel avontuur beleefd!!

Vanaf onze camping zijn we richting Banff gereden, dit is een national park. Je kunt hier allerlei soorten sport doen, kano, rafting enz. Het park is erg groot je rijdt er rond en je komt allerlei meren en rivieren tegen. Je kunt in het park ook wilde dieren spotten. In Banff hebben we allemaal hele mooie dingen gezien, maar geen wilde dieren gezien. Vanaf Banff zijn we richting onze camping gegaan, dit was een mooie weg door de bergen. Onze camping ligt in BC en Banff in Alberta. Onderweg kwamen we eerst Edel herten tegen. Hier hebben we een paar mooie foto's van gemaakt.

Toen we weer verder reden een aantal kilometers zagen we wat auto's stilstaan dus zijn wij er ook stil gaan staan, iedereen bleef in de auto zitten, maar wij gingen er natuurlijk uit. En jahoor!! een zwarte beer in het wild, dat was echt bijzonder om te zien. Toen stapte er meer mensen uit en gingen foto's maken, en op een gegeven moment maakte die beer een beweging dat die naar ons toe wou rennen, een schijnbeweging. Dus iedereen rende weg. Ik (Kyara) was zo in paniek dat ik niet door had dat ik bij iemand anders de camper in sprong. Het was echt heel gaaf om een beer te zien, we hebben een foto maar geen scherpe foto hiervan, je kunt hem wel zien zitten op de foto.

We zijn weer verder gereden, en natuurlijk goed gaan opletten of je nog meer beren tegen kwam. Helaas was dit niet zo, maar onze vakantie duurt nog lang genoeg, en zullen nog genoeg dingen tegenkomen.

Op de site zag de camping er mooi uit, maar toen we aankwamen viel het tegen. Alles was erg vies. Vanavond hebben we pizza laten bezorgen op de camping en hebben we nog gewandeld en er verder een rustig avondje van gemaakt.

1. Dick en dicky:
    15 augustus 2012
    Wat moeten jullie een hoop indrukken al hebben opgedaan. Heel erg mooi om zo met jullie mee te genieten! Wat een prachtige foto's. Wat zullen jullie gelachen hebben toen Kyara in een andere camper stapte.
    Geniet maar als gezin met elkaar!!