13-08-2012

13 augustus 2012 - Kananaskis, Canada

Gister was er geen reisblog, omdat we alleen maar gereden en gevlogen hebben.

Vandaag konden we rond 8 uur naar het bedrijf voor de camper bellen. We zouden dan te horen krijgen wanneer we dan opgehaald zouden worden. We konden al om 9uur opgehaald worden, dus we hebben ontbeten en toen zijn we opgehaald. We werden naar het camper bedrijf gebracht en daar hebben we onze camper gekregen en deze hebben we ingeladen.

Met de camper zijn we naar een plekje gereden wat Kananaskis heet. Hier hebben we een camping uitgezocht waar 's avonds beren lopen. Je mag er eten voor ze buiten leggen, maar dan mag je niet meer uit de camper komen en dan kun je mooie foto's schieten van de beren.

Toen we stilstonden hebben we alles netjes gemaakt in de camper en zijn we even gaan rondwandelen op de camping. We zijn ergens achter in de bossen geweest, waar je gewoon de voetsporen van beren zag. Ze konden daar ook gewoon rondlopen dus gevaarlijk was het wel. We hebben hier wel een paar mooie foto's van gemaakt.

Gelukkig hebben we het overleeft en zijn we weer naar de camper gegaan, we hebben buiten een vuurtje gemaakt en Cynthia en Ismay zijn gaan koken.

We hebben vanavond lekker gegeten en buiten gezeten bij het vuurtje, met een hapje en een drankje.

Groetjes uit Kananaskis.