09-08-2012

9 augustus 2012 - New Hamburg, Canada

Vandaag zijn we vroeg weggegaan, we wouden even langs Karin gaan een vriendin van Pamela, maar die was niet thuis. Dus zijn we weer terug gereden naar fam. Wagler en ondertussen een paar leuke foto's maken met z'n allen. Zie foto's.

We hebben Pamela weer naar de boerderij gebracht, want die wou vandaag nog even helpen. De rest is naar Stratford gegaan, hier wouden we even gaan shoppen, we hebben van alles bekeken, maar was niet echt een grote stad. Hebben er niet veel kunnen halen. We hebben samen wat gedronken, en zijn we verder gereden naar een restaurantje wat Kelsey's heette, hier hebben we goed kunnen eten en daarna zijn we een beetje rond gereden om dingen te bekijken, want we hadden vandaag toch niet veel te doen. We hebben paar dorpjes en winkeltjes bekeken. Daarna zijn we weer richting fam. Wagler gegaan.

Pamela heeft hun mee uiteten gevraagd dus zijn we bij de Chinees gaan eten. Daarna hebben we het lekker rustig aan gedaan, en vanaf morgen begint onze mooie rondreis:)!

1. Betsie:
    10 augustus 2012
    wij lezen met veel plezier jullie mails,zijn in huis al erg ver met alles,druk aan het inrichten,veel liefs van ons uit haaksbergen Ma.