10-08-2012

10 augustus 2012 - Niagara Falls, Canada

We zijn om 9uur vertrokken bij Fam. Wagler. We zijn nog bij een andere familie langs gegaan, die Pamela ook kent. Rond half 10 zijn we richting Niagara gegaan, maar zijn ondertussen langs andere dorpjes gegaan. We zijn door Brandford en Hamilton gereden. Hier zijn we iets gaan zoeken om te gaan brunchen. Na lang zoeken hadden we eindelijk wat gevonden, en hebben we allemaal een erg grote maaltijd en een lekkere maaltijd gegeten. Zie foto's.

Nadat we alles op hadden zijn we richting Niagara gereden. We keken onze ogen uit hoe mooi het daar is. We reden eerst door een straat wat veel van Amerika weg had, had veel weg van Disney land, maar daar zijn we vandaag niet heen geweest. We zijn naar het hotel gegaan, zie foto's hoe het hotel eruit ziet. Hier hebben we onze koffers heen gebracht en zijn we naar de Niagara falls gegaan.

De Niagara falls zijn erg mooi om te zien, het was erg indrukwekkend. We hebben veel foto's hier met z'n allen gemaakt. Hierna zijn we weer richting het hotel gegaan om ons op te frissen. We zijn in een lounge gaan zitten bij het raam, met een mooi uitzicht op de Niagara falls. Elke vrijdag loopt er een man op 300 meter hoogte op een kabel door de lucht van een toren naar het dak van het Hilton hotel, dit liep ook nog eens schuin omhoog en deze man zat nergens aan vast. Hij moest alleen een beschermend pak aan, anders wouden tv ploegen hem niet filmen. Hij heeft de overkant wel gehaald! We hebben in de lounge nog een drankje gedronken en daarna buiten gezeten om nog iets kleins te eten, en om wat te drinken.

We zijn naar boven gegaan, want vanuit onze hotelkamer heb je een heel mooi uitzicht over de Niagara falls en deze verlichten ze helemaal wanneer het donker word en ze doen 1 keer per week vuurwerk, en dat was deze avond. Het was allemaal heel mooi om te zien. (zie foto's).

Vandaag was een mooie eerste dag van onze rondreis in Canada.