08-08-2012

8 augustus 2012 - New Hamburg, Canada

Vandaag optijd opgestaan, en met z'n zessen ontbeten. Pamela zou vandaag op de boerderij blijven bij de familie om te helpen op de boerderij. En de rest ging opstap naar een zwembad in Kitchener, het zwembad heette Bingemans. Het leek er allemaal goed uit te zien, er waren een aantal glijbanen en 1 golfbad. We hebben eerst een mooi plekje opgezocht. Het was erg druk dus hebben daar niet veel gedaan. Zijn op een gegeven moment ook weer gaan omkleden, maar dat was zo smerig!

Daarna zijn we rondgereden om ergens wat te gaan eten, maar in Kitchener was niet veel te doen. Dus zijn we doorgereden naar St. Jacobs, dit dorpje was 1 grote straat, maar zag er erg gezellig uit. We zijn hier eerst even wat gaan eten, en later hebben we winkeltjes bezocht, veel leuke dingen gezien daar! zie de foto's.

Na het lopen door het dorpje zijn we nog even ergens gaan zitten om wat te drinken. En daarna richting fam. Wagler. onderweg kwamen we een oude farm market tegen, hier hebben wij een kleine cormic trekker voor Pamela meegenomen, omdat ze zo hard had gewerkt op de boerderij !

Daarna zijn we weer terug gereden naar New Hamburg waar fam. Wagler woont, daar zijn we nog even langs de supermarkt gegaan om wat te drinken en eten te halen.

Weer aangekomen bij fam. Wagler hebben we avondeten gehad, en ondertussen is het bijna kwart voor 9 's avonds hier. Dus nu even onze blog bijschrijven en boekjes lezen:)