Welkom op onze reisblog!

8 juli 2012

Welkom op onze reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

Wij vertrekken 7 augustus naar Canada. In Canada landen wij in Toronto. In Toronto huren wij een auto en vertrekken naar een kennis van Pamela, hier blijven wij 3 nachten. Daarna gaan wij naar het Hilton hotel in Toronto. Hier verblijven wij 2 nachten.

Op 12 augustus vliegen wij vanaf Toronto weer richting Calgary. In Calgary huren wij een camper. Met de camper reizen we vanaf Calgary naar Banff. Vanaf Banff gaan we naar Jasper en van Jasper naar Kamloops. Van Kamploops gaan we naar Whistler. Vanaf Whistler richting Horseshoes Bay. Dan vertrekken wij richting Powell River, van Powell River naar Campbell River. We vertrekken vanaf hier naar Nanaimo, vanaf Nanaimo naar Victoria. Vanaf Victoria vertrekken wij richting Forks, het stadje van twilight! Na Forks vertrekken we richting Seattle in Amerika. Hierna gaan we nog naar St. Juan. Vanaf St. Juan gaan we naar Vancouver en in Vancouver vliegen we weer naar huis.

Dit is de route wat wij gaan volgen. In deze route hebben wij plekken uitgezocht wat wij willen bekijken en waar wij blijven overnachten met onze camper.

Wat wij bekijken en waar wij overnachten, kunt u volgen via onze weblog. Hierkomen foto's en ervaringen van ons op te staan.

tot 7 augustus!